Nedílnou součástí dnešní doby, nevyjímaje i sportovní oblasti, je působení v online prostředí. Proto fanouškům přinášíme také stručný přehled o tom, jak si náš hokejový klub vede právě v tomto odvětví. Podíváme se, v jakých číslech se klub pohybuje na různých platformách – webu, Facebooku, Instagramu, YouTube, ale i v online přenosech na HokejkaTV.
Pojďme se podívat na pár čísel.
Co se týče návštěvnosti webových stránek uvádíme údaje za období 1. září 2019 až polovina března 2020.
Meziroční srovnání facebookové stránky AZ Residomo Havířov vypadá následovně. Opět uvádíme časové rozmezí 1. září až polovina března.
Počet like stránky:
15. 3. 2019 – 7820
20. 3. 2020 – 8107
Návštěvníci/Uživatelé stránky (období září – březen) – lidé, kteří se aktivně zapojí – dají like, komentář atp.
Denní průměr: 574 (loni 521 – 15. 3. 2019)
Týdenní průměr: 2141 (loni 2075 – 15. 3. 2019)
Měsíční průměr: 4567 (loni 4414 – 15. 3. 2019)
Zobrazení příspěvků uživatelům (období září – březen).
Denní průměr: 8 621
Týdenní průměr: 61 659
Měsíční průměr: 257 584
Dosah příspěvků (období září – březen).
Denní průměr: 3833 (loni 3829 – 15. 3. 2019)
Týdenní průměr: 10412 (loni 11 241 – 15. 3. 2019)
Měsíční průměr: 23679 (loni 25 474 – 15. 3. 2019)
Sledující:
Únor 2018 – 1100
Březen 2019 – 2000
20. 3. 2020 – 3 090
Příspěvky s největším dosahem.
Příspěvky s největším počtem like.
Odběratelé:
1. 9. 2019 – 582
20. 3. 2020 – 701
Za období 1. 9. 2019 až 20. 3. 2020
Průměrná doba shlédnutí videa: 1:55 min
Zhlednutí celkově: 44 537
Závěrem se podíváme ještě na čísla týkající se livestramů na portálu HokejkaTV.
Jsou započteny pouze zápasy jejichž přehrání trvá déle než 3 minuty.
Započítává se pouze jedno přehrání za každého unikátního uživatele pro konkrétní zápas hracího dne (např. v případě, kdy si uživatel přehrál zápas vícekrát z důvodu překliku na jiné utkání a návratu zpět, při přehrání na jiném zařízení: mobilu, domácím počítači, tabletu apod.)
(Zdroj: BPA sport marketing a.s.)
A závěrem ještě srovnání návštěvnosti na stadionech, kdy oproti loňskému roku týmy odehrály o 2 více domácích utkání.
(Zdroj: BPA sport marketing a.s.)