H A V Í Ř O V - Jistě se ptáte proč, když play-off je ještě daleko a knír jako znak mužství již dávno vyšel z módy. Důvod je úplně jiný, a sice takový, že naši hokejisté se účastní kampaně Movember. Ptáte se, co že to je za kampaň? Movember upozorňuje na často opomíjený problém – málo se mluví o zdraví mužů a muži sami podceňují zdravotní rizika, zejména riziko onemocnění rakovinou prostaty.
Organizátoři kampaně si zvolili pro osvětu ty nejlepší bilboardy – muže samotné. Ano, jsou to právě muži, kteří upozorňují na zdravotní rizika – takzvaní Mo Bratři. Nechají si narůst knír, což není v dnešní době příliš obvyklé, proto se většinou přátelé a známí dotyčného muže ptají, co jej k takovému kroku vedlo. Pak už má tento chodící bilboard otevřenou cestu k osvětě. V kampani se mohou samozřejmě angažovat i ženy, kterým se říká Mo Sestry. Mo Sestry si nemohou nechat narůst knír, ale mohou podporovat svého vybraného Mo Bráchu. Jak? Tím, že o něm napíšou na svůj facebook, pošlou na něj odkaz emailem svým přátelům a podobně. Více informací o kampani naleznete na cz.movember.com a na www.movember.com.
Generální manažer klubu Martin Potočný říká: „Je to dobrá věc, jde o nás, chlapy. Jdeme do toho!“. Do akce se zapojí celý tým. Prostřednictvím vybraného hráče můžete finančně přispět na ONKOLOGII 21, která je partnerem kampaně Movember v České republice. Pro více informací o ONOKOLOGIE 21 století jděte na www.onkologie21.cz
Klub si klade za cíl vybrat 10 000Kč, což při počtu fanoušků Havířova není nereálná částka. Na minulý domácí zápas si našlo cestu přes 3900 diváků, kdyby každý z nich přispěl 50 Kč, dělalo by to 195 000 Kč!
Ke kampani se připojuje i redakce klubového webu a bulletinu. Připojte se i vy – jde i o vás a vaše zdraví, v případě dívek a žen o vaše otce, bratry, partnery, manžele a kamarády.